LinkedIn annoncering pris? Lad din virksomhed nå ud til flere via verdens største fagnetværk. Med LinkedIn annoncering kan du nå ud til de personer og virksomheder, som du ønsker. Nedenfor guider vi dig igennem verdenshjørnerne af LinkedIn-annoncering, således at du selv er klar til at gå i gang med at annoncere og skabe konverteringer. Hos Zoeme har vi arbejdet med LinkedIn annoncering i en lang årerække, hvorfor vi med stolthed tør at kalde os selv for eksperter på området.
LinkedIn har udviklet sig meget siden første gang platformen begyndte at tilbyde annonceringer. Samtidig er LinkedIns kampagneadministrator blevet forbedret, således at det kan lade sig gøre at samle en professionel kampagne. Der er derfor ingen undskyldninger længere for ikke at benytte LinkedIn, som din virksomheds primære annonceringsplatform. Har du brug for hjælp til at komme i gang med din LinkedIn annoncering, så lad os hjælpe dig i dag! Kontakt os helt uforpligtende og lad os i fællesskab finde frem til, hvordan vi hjælper din virksomhed bedst muligt.
Verdens største professionelle netværk
LinkedIn er uden sammenligning verden største professionelle netværk. Platformen må således siges at være nutidens sociale forum for virksomheder. Derfor er LinkedIn også en annonceringsplatform for B2B-virksomheder. Agerer du inden for B2B markedet kan platformens annonceringsopsætning være en af dine vigtigste kanaler for at nå dine kunder. Og ikke mindst for at nå de rigtige kunder. Som B2B virksomhed må du således ikke undlade LinkedIn i din online marketingstrategi.
En af LinkedIns største fordele er, at du kan henvende dine annonceringer mod bestemte målgrupper. På den måde vil du aldrig opleve at dine annoncer henvender sig til irrelevante personer, men udelukkende de virksomheder eller personer, som din virksomhed ser et potentiale i. Ønsker du at høre mere om verdens største professionelle netværk, så står vores kompetente team klar til at guide og vejlede dig med afsæt i dine ønsker og ambitioner. Skal du opnå succes med din LinkedIn annoncering? I såfald hjælper vi dig gerne til succes!
LinkedIn annoncering pris?
Som med mange andre ting, så er LinkedIn annoncering pris en størrelse, der varierer alt efter ønsker og behov. Vores priser på LinkedIn annoncering starter fra 2.995 kr./md. Med dette in mente må det dog også understreges, at budgettet og prisen afhænger af den konkrete opgave. Prisen afhænger således af, hvor mange kampagner du som kunde vil køre, hvilke kampagnetyper du ønsker, hvilke segmenteringer du vil benytte mv. Derfor er ingen løsning ens, da det afhænger af dine ønsker og behov som kunde.
Hos Zoeme gør vi en dyd ud af at afstemme målsætninger, forventninger og ambitioner inden samarbejdet begynder. På den måde er vi altid helt inde i hver enkelt kundes behov og forvetninger. Vi sætter en ære i at hjælpe kunder med LinkedIn annoncering.
LinkedIn Ads for dig, der arbejder med B2B
LinkedIn Ads må i høj grad siges at være effektivt og ikke mindst relevant for dig, som har en virksomhed, der arbejder med B2B-virksomheder. Dette fordi LinkedIn er verdens største sociale forretningsnetværk, hvor brugerne bærer den professionelle hat. Via LinkedIn annoncering kan du målrette dine annoncer til en bestemt målgruppe ud fra kriterier som funktion, branche, køn, alder, land mv. LinkedIn annoncer er derfor effektive til at ramme lige nøjagtig de brugere, du ønsker at komme i kontakt med gennem din annoncering. Hvilke andre målretninger du kan gøre dig på platformen, uddyber vi yderligere i nedenstående blogpost.
Hos Zoeme har vi gennem de seneste mange år arbejdet med LinkedIn, hvor især muligheden for at genere leads har og fortsat fylder meget. Derfor har vi også optjent en masse viden og ikke mindst erfaring inden for området, som vi kan drage fordel af til vores rådgivning af kunder. Hvis du også sidder og overvejer om LinkedIn er stedet, hvor din virksomhed skal annoncere, så læs videre nedenfor, hvor vi konkretiserer hvorfor det er en god idé.
Hvorfor annoncere på LinkedIn?
Måske har du selv tænkt over og sat spørgsmålstegn ved, hvorfor du skal annoncere på LinkedIn. Det simple svar på dette spørgsmål er, at din målgruppe er til stede. Ikke blot er de til stede, men de er faktisk med overvejende sandsynlighed også aktive på LinkedIn. Med over 774 millioner brugere fordelt på mere end 200 lande og territorier er LinkedIn verdens ubetinget største erhvervsorienterede sociale medie. Derfor må der også siges at være brugere nok at målrette sin annoncering i mod.
Du skal således være på LinkedIn grundet de mange nye muligheder, som platformen giver dig for at kommunikere til og med dit netværk og ikke mindst dit netværks netværk. Lyder en annoncering på LinkedIn som noget for dig, så kontakt os i dag og få en uforpligtende snak om dine muligheder.
Målgrupper på LinkedIn
En af de største fordele ved at benytte LinkedIn, som din virksomheds primære sociale platform er, at du kan målrette din annoncering til specifikke målgrupper. Nedenfor gør vi det let for dig, at danne dig et hurtigt overblik over de mulige målgrupper og deres individuelle fordele:
- Kundelister – Med kundelister kan du bruge eventuelle modtagere af dit nyhedsbrev eller andre former for kundelister i målretningen af dine LinkedIn annoncering.
- Brancher – Her kan du udvælge specifikke brancher du ønsker at målrette dig i mod. F.eks. detail, medie og kommunikation, produktion og mange flere.
- Hjemmesidebesøgende – Det er muligt at målrette din annoncer mod brugere, der tidligere har besøgt din hjemmeside.
- Interesser – Som på Facebook er det også muligt at målrette dine LinkedIn annoncer mod brugere med specifikke interesser. Dette baseret på brugernes ageren på LinkedIn.
Ud over ovenstående målgrupper findes der også et hav af mere almindelige målgrupper, som er mulige at benytte sig af. Du kan blandt andet målrette din annoncering ud fra din virksomheds følgere, størrelse, demografi eller arbejdserfaring.
Har du brug for hjælp til at målrette din næste LinkedIn annoncering, så tøv ikke med at kontakte os. Hos Zoeme er vi eksperter i LinkedIn annoncering og til dagligt hjælper vi både store- og små virksomheder. Skal vi også hjælpe dig?