fbpx
ZoeMe logo i hvidt

Snapchat annoncering

Snapchat annoncering tilbyder dig at komme billigt og effektiv ud til din målgruppe.

Snapchat appen er i løbet af de seneste år blevet en mere og mere populær, som så mange andre sociale medier. I dag er der over 2 millioner danskere på Snapchat, hvor af den største andel faktisk er over 35 år. Dette kommer bag på mange, da folk oftest tror, at Snapchat er for de unge. Det er det også, men ikke udelukkende.

Kampagnetyper på Snapchat

Snapchat tilbyder lige nu tre forskellige kampagnetyper med tre forskellige formål. Kampagnetyperne er faktisk opbygget på samme måde, som vi kender det fra Facebook.

  • Awareness
    • Opbygge større kendskab
    • Introducere potentielle kunder for dit brand
    • Præsenter nye produkter overfor nye eller eksisterende kunder.
  • Consideration
    • Øg trafikken til jeres website
    • Få flere app installationer
    • Få øget engagement
    • Videovisninger
    • Lead Generering’
  • Conversions
    • Opnå flere konverteringer på jeres website
    • Katalogsalg

Annoncetyper via Snapchat annoncering

Unset om du vil øge dit salg eller dit kendskab, så tilbyder snapchat dig annoncetyper, som sikrer de bedste resultater.

  • Single image eller video ads – Vis et enkelt still billede eller en video. Denne kan bruges i langt de fleste kampagnetyper.
  • Collection ads – En Collection Ad er en samling af en række produkter, som sikrer at dine kunder nemt og enkelt kan se og søge mellem flere produkter. Når brugeren klikker på et given produkt, så sendes de direkte ind på produktet på hjemmesiden.
  • Story ads – Kan bruges til at vise dine nyeste produkter eller sende en “live” video direkte ud i brugerens “discover/udforsk”.

Kom i gang med Snapchat ads

Ønsker du at høre mere om Snapchat annoncering eller sågar ønsker at komme i gang, så tøv endelig ikke med at kontakte os.

Du kan også selv prøve kræfter med, eller læse mere om, Snapchat annoncering her.