Nyeste blogindlæg
Hvordan måler du succesen af din video og bruger feedback til at forbedre fremtidige videoer
Når du har færdiggjort produktionen af en video, er det vigtigt at måle dens succes for at kunne forbedre dine
Videomarketing 101: Sådan markedsfører du din video efter produktionen
Video marketing er en uundværlig del af enhver virksomheds digitale strategi. Det er vigtigt at have en velfremstillet video, men
Guide: Upload video til YouTube
YouTube er en af de mest populære platforme til videoindhold og kan give dig en enorm mængde eksponering og trafik
Medarbejderportræt
Hvad er et medarbejderportræt? Dine medarbejdere repræsenterer din virksomhed både i- og udenfor arbejdstiden, og de sender et signal om
Leadgenerering for B2B
Leadgenerering er en strategi, der bruges af B2B (business-to-business) virksomheder til at skaffe potentielle kunder (leads). Dette kan omfatte at
Videomarkedsføring der skaber resultater
Videomarkedsføring er yderst populært, når vi snakker online markedsføring. Er I endnu ikke i gang med at skabe videoindhold, så
LinkedIn annoncering pris
LinkedIn annoncering pris? Lad din virksomhed nå ud til flere via verdens største fagnetværk. Med LinkedIn annoncering kan du nå
Videoannoncering
Du kender muligvis videoannoncering, som de videoklip, der vises før, under eller efter en video på Facebook, Youtube, LinkedIn, Instagram
Snapchat annoncering
Snapchat annoncering tilbyder dig at komme billigt og effektiv ud til din målgruppe. Snapchat appen er i løbet af de