Zoeme er et digitalt mediebureau med kunden i fokus
En karrusel er en annonceringsform, der giver dig mulighed for at præsentere flere billeder eller videoer i samme annonce. Det er en swipeable serie på op til 10 billeder, hvor modtageren kan swipe videre mellem dine budskaber. Det er en effektiv måde at levere mange forskellige budskaber eller samme budskab på forskellige måder i én og samme annonce.
For at maksimere effekten af din karrusel-annonce er det vigtigt at tænke på design, budskab og Call to Action. Sørg for at have et klart budskab og en tydelig Call to Action, og vælg billeder eller videoer, der skaber en sammenhængende og fængslende historie. Test også forskellige versioner af dine karrusel-annoncer for at se, hvilken der fungerer bedst.
Nej, karrusel-annoncering kan være effektiv for virksomheder i alle størrelser. Det kan være en omkostningseffektiv måde at nå ud til en specifik målgruppe og øge engagementet med dit brand eller produkt. Selv mindre virksomheder kan drage fordel af at teste karrusel-annoncering og eksperimentere med forskellige typer indhold og målretningsoptioner.
Zoeme er et digitalt mediebureau med kunden i fokus