Snapchat annoncering

MARKETING | STRATEGI | BRANDING

Snapchat markedsføring

fire blågrønne prikker på lige linje

Vi har sammenlignet vores nuværende Snapchat kunders resultater og præsenteret gennemsnittet for dig her. 

Pris pr. tusindvisning
0
Pris pr. swipe up
0
Roas
0

Skab øget opmærksomhed med Snapchat

fire blågrønne prikker på lige linje

Ønsker du at gå efter en platform med lav CPM (pris pr. tusindvisning), så er Snapchat platformen for dig. Mange tror at det kun er de helt unge mennesker, som benytter appen, men en nyere undersøgelse viser, at der er flest brugere i aldersgruppen +35. 

Få annoncører

Grundet det lave antal annoncører, så kan Snapchat give dig markant billigere CPM end man er ventil fra andre platforme. 

Skab Brand Awareness

I og med CPM priserne på Snapchar er så lave, så kan man få rigtig mange visninger for pengene. Ofte er CPM under 7,5 kr. (1000 visninger for 7,5 kr)

Direkte målsætning

Snapchat tillader målretning defineret ud fra bl.a. følgende: Alder, køn, region, interesse, adfærd mv. 

Mulighed for remarketing

Snapchat tillader ny også remarketing, samt catalogue sales via remarketing, som er helt ideelt til webshops. 

Brug for hjælp?

fire blågrønne prikker på lige linje

Skriv til os for at få hjælp til sin Snapchat annoncering og marketing derpå.

Mads Søndberg